فضای مجازی فرصتها و تهدیدها


تعداد دامنه‌های اینترنت به 270 میلیون در بالاترین سطح رسید

۱۳۹۲/۱۱/۰۲ ۱۲:۰۶


تاکید بر استفاده از فضای مجازی برای ارزان تر شدن نشر کتاب

۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۴:۴۳

مدیرکل مجامع و تشکل های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای آسان ترشدن و ارزان تر شدن نشر کتاب بایستی به راههای دیگر مانند استفاده از فضای مجازی توجه شود.

مراحل چهارگانه کنش و واکنش بین جامعه و رسانه در فقه رسانه

۱۳۹۲/۰۴/۲۲ ۰۹:۵۰

رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آیا می توان نسبت به انسان رسانه ای نظریه کلامی داد؟، گفت: ارائه نظریه نسبت به "جنبه‌های فطری رسانه و اقتضاءات تکوینی و لوازم اجتماعی گریز ناپذیر آن" نظریه پردازی کلامی می‌شود.

سایتهای دولتی ایران در اینترنت از ظرفیت سایبر دیپلماسی استفاده کنند

۱۳۹۲/۰۴/۱۰ ۰۷:۲۸

چندین هزار سایت دولتی ایران در اینترنت، باید در راستای نقشه راهی جامع، به اطلاع رسانی فراگیر و مالتی مدیا در عرصه مشتری مداری و اطلاع رسانی تحت وب و در قالب سایبر دیپلماسی (Cyber Diplomacy) اقدام کرده و در این بازار پر رقابت، گوی و میدان را در اختیار رقبای سر سخت خود قرار ندهند.

کتاب کتابخانه‌های دیجیتال منتشر شد

۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۵:۱۵

کتاب کتابخانه‌های دیجیتال؛ یکپارچه‌سازی محتوا و سیستم‌ها توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات منتشر شد.

ارائه کتاب‌های 110 کتابخانه حوزه علمیه خواهران در فضای مجازی

۱۳۹۲/۰۳/۰۸ ۱۵:۲۹

مسئول امور کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه خواهران گفت: در حال حاضر کتاب‌های 110 کتابخانه حوزه علمیه خواهران سراسر کشور در فضای مجازی قرار گرفته است.

با پارسی‌جو جستجو کنید

۱۳۹۲/۰۳/۰۵ ۰۹:۲۴

پارسی جو یک موتور مستقل بوده و از هیچ موتور جستجوی دیگری استفاده نمی‌کند. در حال حاضر، پارسی‌جودر آدرس www.parsijoo.ir قابل دسترس است.

پیام سرلشکر جعفری به همایش فاوا سپاه:

نگهداری و تعمیر بهنگام و مبتنی بر دانش تجهیزات ماموریت مهم فاوا سپاه است

۱۳۹۲/۰۲/۳۱ ۱۲:۴۷

تصویر محتوا
فرمانده کل سپاه در پیامی تاکید کرد: نگهداری و تعمیر مناسب، بهنگام و مبتنی بر دانش تجهیزات فاوایی، ماموریت بسیار مهم فاوا سپاه است.

برای رسیدن به بازی‌های مطلوب نیازمند کارشناسان علوم اسلامی هستیم

۱۳۹۲/۰۲/۲۳ ۱۲:۳۶

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی به نقل از ایکنا ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالفضل ساجدی، عضو هیئت علمی مؤسسه پژوهشی آموزشی امام‌خمینی(ره) با اشاره به تولید بازی‌های رایانه‌ای اسلامی ـ ایرانی اظهار کرد: فعالانی که می‌خواهند به تولید بازی‌های رایانه‌ای بپردازند، باید با روانشناسی، جامعه‌شناسی و روند جامعه‌پذیری آشنا باشند. اگر بازی‌سازان، دانش‌های علوم انسانی را به خوبی فرابگیرند، می‌توانند با تلفیق اسلام و تکنولوژی، بازی‌هایی را تولید کنند که در رشد و شکوفایی کاربران تأثیر بسزایی داشته باشد